Man får göra som man vill!

Japp, det blev 4 asbra dagar i ödemarken.
Jag har ramlat jättemånga gånger (ja, fast det var längdskidor HAHA), druckit jättemycket vin, bastat jättemycket, pluggat lite för lite och haft hur roligt som helst...


Efter vi lagat all mat vi skulle ha med oss blev det en paus i Flogsta med vaniljglass.



Äntligen på väg! Ida vid ratten.



Massa massa snö.



Ibland är livet inte så dumt.



Snackshörnan



Vinhörnan



Jag, Ida och Linnea har bestigit en kulle. Sen gick det nedför!



Att gå på skaren är en konst som jag inte riktigt behärskar.
Mitt ben är alltså rakt därunder... Sjukt mycket snö!



Signe i en driva...



Snöbad!






Sånfjället i fjärran



Dasset, bastun, duschen och stugan.



På väg ner från fjället för sista gången!




Kommentarer
Postat av: Lilli

Ja du. Du lever verkligen livet. Är det nåt du inte sett eller gjort?

2009-04-18 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0