Åt samma håll.

Helgen har varit underbart lugn, utan plugg och stress.

Började redan i fredags eftermiddag med dans på Friskis, med Mårten såklart. Liten shoppingtur till systemet och Monki. Har ju inga pengar men man måste faktiskt få unna sig lite. En ny klänning och en lång T-shirt i bästa Monki-stil blev det. 
I lördags blev det ett besök i den kungliga hufvudstaden med Mei Lan, Lisa och Karin. Såg en naken kille på Sergels torg, träffade Camilla och tittade på Robban när han gick och trummade med högvakten. Väldigt coolt.




Det känns tryggt när man vet att slottet bevakas dag och natt av dessa tappra män.

Lite mera shopping på Zara, och tentafirande med morotskaka och kladdkaka. Mmmm...
På kvällen hade vi planerat grillning, men det satte vädret stopp för, det snöade ju för bövelen. Vi funderade på att gå ut på stan och röja men alla var lite för trötta för det efter en hel dags flanerande i Stockholm.
Jag och Lisa tog en springtur vid halv nio på kvällen när vi kommit hem, var nog årets bästa hittills. Kändes riktigt bra.
Sen blev det hyrfilm (Rallybrudar - ganska usel) och ost, kex och vindruvor hemma hos mig.



Idag har jag storhandlat på Ica West i Flogsta. Viktigaste inköpet var mitt favvosmör. Bregott med havssalt. Mmmm....
Allting blir supergott med det på. Knäckebröd blir som godis. Och om man lagar bakis-scones på en söndag så blir de extra goda med mitt havssaltsbregott.



Sen var jag, Lisa och Mei Lan på yoga. Det var lite otäckt att cykla dit för det ligger på andra sidan stan och i stan finns massa bilar och tanter som inte ser sig för och grejer. Men vi överlevde. Och yogan gick bra. Känner mig rofylld och lite öppnare i höften. Eller nåt.

Så allt känns bra inför nästa vecka. Imorgon har jag getövning. De ska tydligen ha jättesöta killingar man får kela med. Och på fredag är det styrdans på Norrlands. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att vi kan konstatera att det har varit en kanonhelg! Och nästa ska bli ännu bättrre för då ska vi svänga de lurviga (eller i mitt fall, de numera lena) på Norrlands!!!

2009-04-19 @ 22:06:29
Postat av: Mrs Darcy

Det har helt enkelt varit en väldigt bra helg! (med trevligt sällskap) Och nästa helg ska bli ännu bättre då vi ska svänga på Norrlands!

2009-04-19 @ 22:07:50
Postat av: Mrs Darcy

Namnet vill inte komma med. Det var från mig iallafall. Elizabeth Bennet (Numera Darcy)

2009-04-19 @ 22:08:57
Postat av: Anonym

Vilken helg? Förra, förrförra, eller den före den? ;)

2009-05-08 @ 21:37:10
Postat av: felicia

lägg gärna en kommentar i mitt senaste inlägg. skulle behöva lite tips :) kram

2009-07-09 @ 23:01:56
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/
Postat av: felicia

lägg gärna en kommentar i mitt senaste inlägg. skulle behöva lite tips :) kram

2009-07-09 @ 23:01:58
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/
Postat av: Jen

Hoppas du har haft en bra dag. kram

2009-09-09 @ 18:10:36
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0