Sjuuuuk.

Stackars stackars stackars mig.
Ligger och googlar lite på körtelfeber. Tydligen är det en tjej i klassen som haft det och jag börjar bli mer och mer övertygad om att jag också har det =( För bövelen! Jag HATAR att vara sjuk, Men förmodligen, om man ska vara rationell så är det nog inte körtelfeber utan bara vanig tråkig förkylning. Jag har ju inte direkt hånglat med henne. Men det är ändå synd om mig.
Och ingenting får jag pluggat heller. Det borde väl inte vara så svårt att läsa lite när man ändå ligger i sängen hela dagen, men tydligen så är det det. Har i alla fall kollat på lite grejer till skoltidningen, Bladmagen, så det är väl bra.

Det är ändå bra att det sjuka kom nu och inte nästa helg. Nästa helg blir det drag minnsann. Håkan Hellström med Isabell på Conventum i Örebro. Det ska bli himla roligt!!

Ska försöka ta mig iväg till Folkes Ica snart och handla lite frukost. Det är dyrt att vara sjuk. Jag orkar inte laga nån mat, och vill bara ha godis och onyttiga saker och glass och massa goda grejer. I förrgår åt jag ett helt paket Ben & Jerrys glass (0,5 liter, 52 kronor) bara för att jag tyckte så synd om mig själv...

Och träningen som gick så sjukt bra... Hur ska det nu gå med beach 2009?
Som sagt. Stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror inte att det är körtelfeber...är du fortfarande sjuk om en månad så kanske. Jag var för bövelen sjuk i två-tre månader när jag hade skiten. Så du är nog bara lite klen och klagar över en vanlig förkylning... =p Håkan kommer vara sjukt bra!

2009-02-20 @ 18:40:36
URL: http://meningsls.blogspot.com
Postat av: Sofia

Missade en sak i förra kommentaren... prova att googla massa olika sjukdomar. du kommer bli mer och mer övertygad om att du har allt. =P När jag i höstas hörde på radion om höstdepression, hade jag ALLA symptom, hade man några av dem skulle man söka hjälp. Jag var inte deprimerad. Jag googlade på trötthet för att se vad man hade brist av. (Sömn...jag vet!) Började läsa om kroniskt trötthetssyndrom, jag hade nästan alla symptom där också. Jag har inte kroniskt trötthetssyndrom, jag sover för lite.



=)

2009-02-21 @ 20:41:58
URL: http://meningsls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0