Stackars mig.

Det är synd om Lisa idag.
Jag har ont i halsen, tror att jag
håller på att bli sjuk, har
massor att plugga,
förstår ingenting när vi mikroskoperar och
måste framställa ett korsord till skoltidningen.

Buggkurs igår, det gick bra, men kände mig lite risig redan då. Jag kunde inte riktigt glädjas som vanligt när jag såg Leif trava omkring eller såg Johnny le ett av sina sällsynta leenden... Skolan igår gick inte alls. Men tydligen hade jag inte missat så mycket. Och är man sjuk så är man faktiskt. Det var nog rätt så oundvikligt att jag skulle bli det till slut. Har ju klarat mig ifrån alla förkylningar som härjat runt jul och efter... Och har man förtärt alkohol i dagarna tre så har immunförsvaret inte så mycket krafter kvar. Kanske.

Men dagen har inte varit helt bortkastad ändå. Vi hittade en fin present till Lollo på skolan idag. Och min belgiske (eller spanske var det nog förresten) vän från Snerikes har äntligen tackat ja till min friend request på facebook. Och jag har Bridget Jones på dvd sen Lollo sov över här igår och har inte hört nånting från blodcentralen vilket jag borde ha gjort om jag haft någon hemsk blodsmitta. Det finns hopp om livet =)

Kommentarer
Postat av: Lolo B

Ja visst är det sällsynta leénden! och dom som är så vackra!!! suck

Gissa vad som sitter på min toadörr numer ;)



Nästa vecka blire Beck-marathon! =)



Nu drar jag hemmåt Öret o lever farligt över helgen...



2009-02-17 @ 22:07:02
Postat av: Lolo B

Inatt drömde jag att du, Sofia, David i min klass och jag var på en hästtävling (och Apple och mina katter) Jag gick runt med wilma under armen och letade bett i Grodden-tältet. Sen skulle vi åka hem och Sofia körde (som en idiot och jag skällde på henne, eftersom Apple stod bak i transporten!!) I baksätet satt jag och David och åt kladdkaka.

Tyda...?

HAHAHA Jag är helt slut efter denna natt!!!

2009-02-19 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0