Mesometrium, bitch!

JAG BLIR GALEN PÅ DEN HÄR JÄVLA FÖRKYLNINGEN SOM ALDRIG GÅR ÖVER!!!

Men antar att det inte är körtelfeber för då skulle man ju tydligen vara väldigt trött också.. Men det här är tredje söndagen i rad som jag vaknar och har ont i halsen, och är snuvig och inte alls mår bra. Jävla skit.

I fredags var det wild night out på Värmlands med taco-kväll hemma hos mig som uppvärmning.
Erik har fortfarande inte kommit. Jag väntar med spänning.,,


Vad har du i glaset Karsten?


Mei Lan och Linnéa, ser lite luriga ut...


Ingen förfest utan lite Friskis-dans.


Eller inte så lite kanske...


Ett kvickt stopp vid bankomaten, efter en liten detour över stan.
Linnea ser ut som att hon är på väg att brista ut i sång när som helst.


Coolaste brudarna på stället... Mesometrium, bitch!



Igår återgick vi till att vara duktiga, ambitiösa och mycket seriösa veterinärstudenter (HAHA) och var hemma hos Mei Lan och pluggade hela dagen. Jag hann med att gå igenom en hel föreläsning... Det blev också lite matlagning och bränd kladdkaka som mer liknade blodpudding, men som smakade ganska bra ändå.

I torsdags var vi på träningskväll på studio K igen, mycket trevligt. Vi kommer snart vara buggproffs. Leif och Bertil var där!! Det var också Johnny men tydligen är det under hans värdighet att dansa med oss nybörjare... Du får följa med nästa gång Lolo så blir det säkert en ändring på det. Nästa torsdag är det dessutom utgång med dansklubben. Liveband på Blue moon bar. Och jag har nya buggskor som är superbra. De dansar av sig själva, det är bara att följa med, precis som i det där barnprogrammet som fanns när man var liten, vad hette det??

Nehej. Nu är det väl dags att sätta igång med idisslarnas digestionsapparat kanske. Det tar aldrig slut....


Kommentarer
Postat av: Lolo B

Efter den där spådommen, vet jag inte... jag ska väl hålla mina romantiska tankar och fantasier för mig själv!! :( SUUUUUUUUUUUUUUURT

Ska banne mej aaaaaaaaaaaaaldrig mera läsa ett horoskåp eller ta en spådom, eller läsa stjärntecken. GAAH!

2009-03-08 @ 20:13:01
Postat av: Lolo B

Föresten! Har du sett att Gunnar lipar?

2009-03-11 @ 20:03:42
Postat av: Lisa

Men Åhhhh! Typiskt Gunnar, han ska alltid hålla på och fula sig på kort.

2009-03-11 @ 20:22:06
URL: http://thelisa.blogg.se/
Postat av: Lolo B

Ska jag med ikväll?? Vore ju kul att komma ut nån gång, sitter ju bara å häckar annars...men har inga pengar så måste låna till inträdet i sånna fall?

Jag ska... Jag ska inte... Jag ska... Jag ska inte... hm...

2009-03-12 @ 12:40:56
Postat av: Johnny

Hej!



Du är alltid välkommen att bjuda upp! Själv bjuder jag inte upp alls på träningstiden för att "finnas till förfogande" om någon behöver hjälp, men tackar inte nej till någon om de frågar (om det inte finns skäl förstås).



Mvh

Johnny

2009-12-09 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0