Paper planes.

Oj vad länge det var sedan bloggen vart uppdaterad. Tiden går fort ibland. Tror tillochmed lillesyrran fick in två blogginlägg emellan och det hör inte till vanligheterna...

Här i Uppsala har det varit mest bugg och skola på sista tiden.
Preparatförhör imorrn och tenta på fredag. Och jag har inte pluggat alls så mycket som jag borde. Men det brukar ju lösa sig. I torsdags var jag, Louise och Mei Lan på Blue Moon Bar, det var liveband som spelade bugg och foxtrot. Ganska kul men lite dåligt med danspartners som ville dansa med oss. Förutom lille piraten förstås.
Helen har varit här och hälsat på i helgen! Jag var ju tyvärr lite tråkig och tvungen att plugga rätt mycket men igår var hon och Lolo och hälsade på mig på skolan och jag fick impa lite på Helen med döda djur och skelett =)
Sen var vi ute hos Lolo och åt kall paj, tittade på tränade guldfiskar och tog in hennes hästar. Äppel päppel och några till som inte alls är Lolos men som står i samma stall.
Efter stalljobbet var det våffeldags hemma hos mig. Mmmmm.... Våfflor. Allra godast med chokladsås på.



Efter en lång diskussion hade vi valt ut en biofilm att se, "Slumdog Millionaire". Den har vunnit massa Oscars och andra grejer och det behöver ju inte alltid betyda att den är så himla bra, men det var den. Den var alldeles alldeles underbar, Jag blev så indragen i filmen att jag blev lite förvirrad i slutet när det var tre skådespelare som spelat huvudpersonen (en som barn, en mellan och en tonåring). Var bara förvirrad en väldigt väldigt kort stund men ändå. Tror att det är ett väldigt gott betyg. Och musiken i filmen var nästan det bästa av allt.
M.I.A. - Paper Planes och O... Saya. Bland andra. Lyssna! och Se filmen!





Erik har numera flyttat in. Jag vet att alla är nyfikna. Haha.

Just det! På Friskis & Svettis i fredags så hittade min cykel sin drömprins. Titta vad lyckliga de ser ut...


Det roliga var att när jag kom ut från dansen var cykelns ägare där och höll på att låsa upp den...
Hon tittade lite konstigt på min cykel =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0