Strimmor

"du och jag är inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
jag kanske rent av behöver dig"

Hemkommen  efter en helg i gamla fina Örebro. Eller jag kom ju hem i söndags, men har inte riktigt orkat uppdatera. Vet inte riktigt om jag ska säga att det var en bra helg. Det var en helg helt enkelt. Vi säger så.

Carolina flyttade ju för ett tag sen och jag trodde det skulle flyttat in nån ny mupp nu i helgen. Det hade det inte. Däremot sitter det ett nytt namn på min dörr. Erik Wonnevi. Är min nya sambo. Spännande. Antingen har Erik inte flyttat in än eller så är han osynlig.

Vi hade basgruppsmöte idag, det gick sådär. Jag är så sjuuukt omotiverad nu för tiden. Idag till exempel. Slutade vid 15. Åkte till stan med Mei Lan, Karin och Karsten och handlade massa saker som jag egentligen inte har råd med. Men ändå ganska bra grejer. En födelsedagspresent, ett par vinterskor, ett par buggskor och en långskjorta.
Inget pluggande.
Kom hem vid 1730, och då ville gitarren så gärna att jag skulle umgås lite så det gjorde jag. Har lärt mig en ny låt, Fattig bonddräng. Sen blev det ju lite facebook, lite Seinfeld och lite pastasallad.
Inget pluggande. Fan.

Och sen var jag ju faktiskt tvungen att uppdatera lite här så att ni inte tappar bort mig helt.

HÅKAN HELLSTRÖM - CONVENTUM


Håkan.





Lisa och Isabell


Syster med vänner.


Favoritvakten =D

Sen en sväng till Harrys.


Isabell & Jocke


Emma Hjerpe och Lisa

Kvällen på Harrys blev mycket lyckad. Speciellt när man fick träffa Andreas och gänget igen. Låt det inte dröja så här länge igen! Slutet på kvällen mindre lyckat. Tror aldrig jag varit så kall föut. Men det var skönt att få skjuts hem i alla fall...

På lördagen var jag, konstigt nog, ganska pigg. Hälsade på mamma och var på skidtur och på promenad i Oset.


Ah, vilken härlig dag för en skidtur =)
I pappas neonblå overall. Den var faktiskt asbekväm!


Vasaloppet nästa!

På söndagen mådde jag mindre bra... Ont i halsen och feber IGEN?!?! Jag har ju nyss varit sjuk för bövelen. Är fortfarande inte helt bra. Väldigt irriterande. Har inte tränat på tre veckor snart. Jag kommer bli stor och tjock som en boll.
Men imorrn blir det bugg i alla fall. Lite svett blir man ju.

I skolan går det sådär måste jag säga, det är ju SÅ mycket att lära sig. Usch och fy!
Men det löser sig nog.

"du och jag för att nån var full
du och jag för vårens skull
du och jag för stämningen
för den mjuka bedårande skymningen
för isen som äntligen spruckit loss
du och jag för oss"
-Lars Winnerbäck



Ett råd så bra som något.




Kommentarer
Postat av: Lolo B

Har ni köpt buggskor? Det missade jag?



Jag blir alldeles grinig i ögonen och halsen och magen när jag ser Mark. Åh! Varför är inte landet här som landet där?



Jag älskar när du säger för bövelen, bara du kan söga det så.

2009-03-04 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0