Höst på min planet.

Jag vet, jag vet, jag vet, jag veeet! Ni har saknat mina uppdateringar om alla galna upptåg och borttappade prylar. Förlåt. Jag skyller på min trogne följeslagare herr Dator, som har gett upp mer och mer under sommaren. Herr Dator är nu utbytt till Mr Compaq, jag hoppas vi ska komma bra överens. Jag har också fått en ny bästa vän. Han heter iPhone och är alldeles, alldeles underbar.

I alla fall. Jag kan ju inte uppdatera från där jag slutade. Det skulle bli ett evighetsinlägg som aldrig skulle bli klart och därför aldrig publiceras och så skulle ni sitta där och längta fortfarande.

Men - några väl valda bilder från sommaren som var.

MIDSOMMAR HOS TOLLIGS.

 

Vid Vätterns strand.

 

 

Midsommarnatt.

 

 

 

FEST MED JOBBFOLK.



Partners in crime...






LOGFEST I LUNGER.





DUNGEN ROX.


Micke.



Signe





Pianot som brann.



POPAGANDA.

Eriksdalsbadet.

 


Humöret på topp med hjälp av lite insmugglat vin.




Och där försvann rösten.
Och Lisa lyckades tappa sin plånbok. Längst framme vid scenen, för hon hade glömt stänga väskan.
Som tur var fick vi hjälp av farbror Polisen att lysa med ficklampa, och någon hade lämnat in den till vakterna och alla pengar var kvar. Tur var ordet.
DET VAR SOMMAREN 2009 I STORA DRAG...

Höstterminen på SLU, Veterinärprogrammet åk 2 har börjat med virus. Både i teori och praktik. Vi läser om de små uschliga virusen, och ett litet elakt virus tog hjälp av bortskriken röst, lite för högt alkoholintag för att bryta ner mitt immunförsvar. Nu äntligen är jag så gott som frisk.

Vilket bådar gott inför helgen, då jag ämnar lämna Uppsala för Örebro och konsert, och förhoppningsvis lite matlagning med trianga-kök. Spännande.

Nu får det vara nog för den här gången.

-jag sjunger för mig själv fastän jag vet, att sånt kan kallas ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tjooohoooo!!!! =D

2009-09-10 @ 20:34:42
URL: http://meningsls.blogspot.com
Postat av: Peggy

Fan va härligt! Äntligen får jag läsa dina roliga inlägg igen!!!

2009-09-10 @ 22:52:53
Postat av: L

Gött att du är med igen...

2009-09-14 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0